Wednesday, May 11, 2011

HEADER baru ! yeyeh .

Selamat petang semua . (blom nk tdo lg)

hehe . Saye budak baru belajar klaw sala tlong tnjukkan . :) . ok header blog baru yg nmpk serabut tp im lovin' it . jyeah .
haiyaa lama suda tak menggunakan itu photoshop. so semua lupa .
harap je ade sijil dulu .
pape jelah .

pink again and again .
aku rase aku taklah minat pink but kenape almost barang aku ,
ape yg aku pilih akan warna pink ? padahal aku suka warna merah .
aduh kececelaruan identiti dictoo .
hmm ta pon mungkin dsebabkan merah and pink adik beradik kot .
sebab tuh aku jadi minat tuh . haha
**merepek je keje !

Mini cooper
fulaweeyy tolonglaaa hadiahkan kat aku .
pleaseeee .
awesome sangat tahu !
kalaw aku ade sebijik , kompem pakwe2 korang sume lari kat aku
then pkwe aku plak lari daripada aku disebabkan aku da ta hiraukan dye da .
haha . baru korg tahu siapa AEEN DANNY .
Tapi alamak sume tu hanyalah angan-angan mat jenin semata2 . :)

BTW , sebarang komen amat dialu-alukn .
ok . dah ! nak bace novel . dadaaaaa :p


over ! :)

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI