Monday, October 1, 2012

Memories : Convocation Day



Assalamualaikum readers . Have been a long time , im just leave my blog alone . haha . Just because my life going tougher than ever . but Alhamdulillah , im already step more stairs in my life . 
ehem2 . sebelum tu , aku nak Terima kasih berjuta billion kepada kedua ibu bapa yang menbawa dan mendidik aku hingga kejalan hidup yang sekarang . alhamdulillah :)

Tak sangka akhirnya tamat juga secara rasminya pengajian Diploma aku di Politeknik Seberang Perai , aku bergelar Graduan . Jejak jugak family aku sekali lagi ke Pulau Mutiara ni . Rasa macam baru semalam tiba di Penang utk pendaftaran . Pejam-celik dah grad . 

Tipu kalau korang rasa tak bahagia bila tiba saat2 macam ni . Disisi family , disisi insan tersayang juga disisi sahabat seperjuangan . tapi seriusly aku agak terkilan sebab tak dapat nak bergambar bersama Cgadys disebabkan kesibukan masing2 . Tambah2 lagi Kitorang sesi petang , so ta dapat nak berlama-lama . 


Jantung hati ku 


Terima kasih juga kepad ex-roomate sem3 , Eyn yang banyak bantu aku seberadenye aku di sana . Tumpang rumah , tumpang kete , then kasi bunga pulak kan . hehe . Thanks love . Double thanks juga kepada incek boyfie yang setia menunggu dari pagi sampai ke petang dan menghulurkan sejambak bunga idaman bersama sebentuk love coklat . TERHARUU~ 



What more i can describe more than HAPPY ?
\
Akhirnya Tercapai juga impian kami :)

Majlis konvokesyen berlaku selama 3 hari iaitu mengikut jabatan masing-masing . Perdagangan hari ahad , Mekanikal hari isnin . Sorry to him sebab ta dapat nak sambut dengan bunga tyme kluar dewan tu . Tapi aku tetap datang even lambat sikit .

Sebahagian kehidupan di Pulau Mutiara

o.0
 Lastly , aku takkann pernah lupa tempat ni sebagai kengan terindah yang terukir selama 3 tahun dan menjadikan aku salah seorang yang terbaik buat mak dan bapak .


p/s : Rinduuuuuuuu~

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI