Monday, April 30, 2012

Akhirnya kutinggalkan jua . . :(




Akhirnya tamat jua perjalanan aku dan sahabat2 menghabiskan Diploma . Selepaas berjuang untuk 3 paper berderet2 , akhirnya kami bebas . dan berharap agar semua lepas dan boleh membina jalan masa depan dengan lebih  baik . Sebelum masing2 meninggalkan Pulau Mutiara ini , kitorg buad beberapa sesi perpisahan , Tipu laa xsedih bile kene berpisah . 

Betul orang kate . Bile kite terpaksa meninggalkan seseorang itu , baru kte tahu yang kte sgt menyayanginya :( 

Untuk sahabat2 DPM6B yang telah bersama aku selama hampir 3 tahun , aku titipkan secebis ucapan untuk ingatan kalian . Semoga ukhwah kita akan terus terjalin dan terus diingati oleh semua .


  • Zul,syahmie,abg long,hafez

Untuk korang walaupun aku ta rapat sangat ngn korang tapi memori kte sbg classmate ttap ade. Korg memang best dan berkaliber . Good Luck guys and have a great journey in front . Maaf andai aku tak pandai bergurau dengan korang . Hafez , cepat2 jadi jutawan k , boleh tlong kwn2 nt . Zul , engat taw janji nak bwak jalan2 kalaw aku datang penang lagi . hihi . Syahmie , aku dah ta kutip wet lg kat hang , so jgn lari daripada aku pulak nanti :P . Abg Long , cepat2 kawen , da ramai sgt yg tggu tu . haha . lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friends :)

  • eddie,sobri,suha

Suha , hari first kelas kite kaw da datang lambat kan ? ingat x ? n tyme tu aku kesian gila tengok kaw , Dah laa kelas Pn Norisah pulak tu . haha . Tyme tu nak je aku cakap kat kaw "kaw nak aku tolong kejutkan setiap pagi x ? " haha . Tapi lame2 kaw da pandai datang awal . dan nak akhir2 sem ni aku pulak yang selalu dtg lewat . hee . Sob , kaw memang happening weh . Walaupun aku ta berapa rapat dgn kaw , tp aku selese dgn kaw . kutuk tu perkara biasa laa kan kan . hee . Eddie , dari sem 1 sampai laa sem 6 . kalaw cerita dengan aku mesty pasal awek . Tawu laa kaw tu muke jambu . haha . Lg satu simpan rahsia pertemuan aku dan dia elok2 taw . aku tawu kaw laa salah sorang yang menyaksikannya . Kawen jgn lupe jmput , Melaka -Muo xjao mane pon . Lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friends :)

  • Raymond

Haa anak cina yang handsome sorg ni mmg aku bagi ucapan special utk dye sorg.
Dear Raymond ,
i tawu u mesty lagi sedih daripada ktorg kan. sbb secara zahirnya macam kitorg yang akan tinggalkan u , yelaa u duduk penang lagi , lalu poli lagi . Tapi utk kitorg , kitorang dah tinggalkan penang ni lepas ni . U jangan sedih sangat sebab i akan lagi sedih sebab teringat ape yang u cakap kat i 1 week b4 exam yang u chat dgn i bg lagu sedih tu . aiyaaa , n semalam i da sembur semua kesedihan i yang u dah bagi before . Thanxs for being our good leader and sorry kalaw selalu buad you susa . dah mmg tugas u as ketua kan ? hihi . btw Gud luck , nanti kalaw dah jadi bos, jgn lupe bg sponsor kat i okay . lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friend :)

  • Cgadys (anna, fiza, ina, arey, adah, nana)

untuk cgadys i just wanna say that i really love you so much . Untuk yang lebih detail , aku buat entry lain yg special utk korg . muwah2 . You all are the best gift for me !

  • Ecah

ecah , mesti ingat kan , kaw orang pertama dalam kelas yang aku ingat name . sebab ape taw ? sebab aku dapat rase yang kaw mmg sangat menyenangkan n bak kate cik dayah "u r so funnyla " . terima kasih sebab jadi sahabat aku selama hmpir 3 tahun kte bersama . aku senang je bile dgn kaw . memang suke gelakkan , tp bukan berniat mngejek taw . ingat x mase kte same2 wat database yang relationship2 tu , ade sekali tu kaw terkejut smpai terduduk kat lantai elok2 berdiri . ingat taakkk ? kelakar kot . dan akhirnya kita terpaksa berpisah dan berjauhan . tade lagi orang yang kuat terkejut , bersin yang comel dan gelak banyak2 :(( . Lastly thanxs sebab study same2 sepanjang exam sem 6 ni . Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friend :)

  • Ola

Ola , ni salah sorang yang aku curious tntag dye mase sem 1 . hamboi name dye aloya , mcm cte P.Ramlee. Lepas tu tyme kelas BI dengan puan wan kot(sem 1) ye ye laa minah ni speaking . hihi . maap olaa , tu laa , betul orang kate , tak kenal maka tak cinta . bila da kenal amboiiiii . hihi . ola best sgt , layan kte dengan baik dan mcm2 lah . and thanxs sebab make up kan kte arytu , awesome je rase. Lepas ni kene laa tepek sendiri eyeshadow tu sume . ntah jadi ape ntah. ok laa, ola jgn lupe kte taw . Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friend :)

  • Jiha, Syima, Ima

Haha . aku tak boley betol laa jmpe korang . ade je bnde yg nak digelakkan . Dulu sem 1 ta rapat sgt ngn korg tapi masa ke masa korg menceriakan hari aku . Dulu selalu tumpang tido uma korg . nasib bek ta kena halau , tp klaw korg ngate blkng2 jage laa ! hihi . sayang korg sgt !jmpe lg nanti .jiha , da beli tiket lom nk lik bagan ? hihi ..Syima , awal plak kaw balik akhir sem ni kann ? ,,,Ima , nak rase capati bpk kaw ta dpt2 lg . hihi. lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friend :)

  • Intan, Ika, cyra, k.long

Ni geng2 gonjeng juga . Men Futsal sesama . korg best jugak . Walaupun kte jarang hang out same2 tapi aku masih ingat lagi kte kua same2 pegi Lata Hijau tuh . Before tuh malam tuh kte pegi jalan2 Pulau dulu , tbe2 kete berasap . sume da gelabah . ade laki pulak suha , mmg ta jadi ape laa kan . Utk k.long , jage diri baik2 k ! hihi . Apepon best sgt ngn korg . sporting ! gonna miss u all ! . lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friends :)


  • Fiza J, Ton , wana, faranabila,

Hai geng2 senyap ni . Senyap2 dorg ni ade kenangan nya dalam kelas taw . klaw dlm kelas tu sume nak jenis hu-ha-hu-ha mmg mmpus aaa lecturer nak handle . Ni geng2 yang pandai . pointer sumne tggi2 kan kan . btw , nk minta maaf kaaw ade tersilap kate atau meninggikan suara . gonna mish u all . lastly , Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friends :)

  • Elis, Umi, Farahanna

Elis , Umi , Fara . Thanxs sgt2 kat korg . Dulu masa sem 1 aku rapat sgt ngn korg termasuk laa fara . elis n umi , selalu je jadi pendamping aku tp lepas sem2 aku cari haluan aku masing2 sbb korg terlalu baik buat aku , aku tanak jadi pengaruh tak baik utk korg . Fara, ingat lg sem 1 kte selalu je cte psal boyfren . hihi . tp lepas kejadian yang berlaku . kte semua jadi dingin , tak pe laah . mungkin ade hikmah semua tu . Tapi sekarang aku rasa kehilangan bila da berjauhan dengan sume classmate kte tmasuklah korang . Jgn lupe aku taw . Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friends :)

  • Sonia , Ai yun

Thanxs for being ma good classmate . Even two of you are not close with me , but im really sure that ill miss you girls . do take care and have a great life future . Lastly Semoga kita sama2 berjaya menuju ke puncak kejayaan ! I love you friend :)


Akhir kata , salam perpisahan dari AEEN utk korg semua . Gonna mish you all ! !





Di sini jua memori tercipta....

Walau seketika terjalin kasih kita..

Mungkin disini kita kan terpisah...

Kenangan bersama tiada kulupa...:(


6 berkata-kata:

zaryna eyna zaza said...

i wait yor entry 4 c'gadys . if everyday bce maw air mata abez :)

Siti Aishah Samsudin said...

thanks my dear fren..n maaf ats sglnya..sumpah brderai airmta spnjg bce entry nie.masa akn trus berjalan ke hdpn,tp knngn kita sume slme 3 tahun,xkn hilg n akn trus trsemat dlm ingt.byk crita suka duka kte prnh kongsi.ktwe,sedih,marah,gaduh,sume tu asam garam khidupn.buat kita lbih mtg utk lalui khidupn akn dtg..last,moga success sllu n hppy di smpg fmly n org trsyg..im hppy 4 u..

Cik Gojes said...

ina: Wait2 ha . kumpul segala air yg ade :P

ecah : tq cah . love u always :)

shuhadah azhar said...

x sabar nak tgu next entry.. <3 cgadys.

Nora_Aniza said...

salam kenal.. btw, tahniah!

sobri yaacob said...

cik ain..bile nak updte entry psai nak kawin plak..!! ha..ha..

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI