Sunday, March 11, 2012

Gunung Ledang : Here we come !

Gunung Ledang, Tangkak.
23 Febuary 2012
EX Classmate 5SC Tulen '08

Heyylo . ehemm . rewind balik aktiviti during mid sem . Actually tade buat apa apa pon . and kebetulan ramai membe2 tengah cuty , so we decided to go somewhere . Hari isnin before tu aku pergi laa GL bersama seorang sahabat , Nadz . yang tu sesaje je teman dye . Memandangkan mmbe-membe dye dari Sabak Bernam datang . Jejaka pulak tu semua . So, aku teman laa dye . Aku pon gatal dok post status yang aku pergi GL . Budak2 ni dok buat hingar' cakap aku ta ajak . Last2 hari khamis tu kitorang pon setuju untuk berkumpul berBBQ bermandi-manda bersama di tempat yang sama iaitu GL . haha


Memandangkan salah seorang membe aku ni da tamat pengajian dari Sarawak sebagai seorang chef (ececeh), maka dengan senangnya kitorang meletakkan tanggungjawab untuk segala hal makanan ke atas dye (dye dgn relahati kott) . haha . Alaaa lagipon sejak seolah dulu , dye memang superb tentang masakan . So , dye tolong marinated ayam and make us some refreshment . uuu sedappp bau dye . amcam satay Reyni bawah jambatan Bentayan . haha

Antara yang free harytuh yang sudi join :
Anis, Juwana, Mira, Nadz, Rien, Nizam , Sofwan, Sopi, Ery, Mirul, and Pie.
and semua sekali 12 orang termasuk laa aku .

Siriusly , after 4 years left our school memories, yes , we have many things and story to share. She become more gorgeous and cute . and He become more smart and open minded . hihi . But unfortunately we cant collect all our members of 5Sc Tulen to join us because everybody haf their own commitment. Budak2 Uitam tgh bz untuk final . its sokayy . hopefully , we haf another tyme to be together againn.


Bihun goreng, kuntas, tembikai, ayam+sosej+udang BBQ.
wooo best !
Tiket masuk yang affodable and reasonable
We are FRIENDs!
Action je :P
emmmm dap dap
Im a good listener :)
YEahhhhh , gedebushhh !

Lastly, yep , i admit that i have other friends , but they are the BEST moment that i have create in ma life :)

p/s : ILOVEALLMYFRIENDS


0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI