Friday, August 5, 2011

Jauhhhhhh ..............

Sahabat . . 
Maaf andainya kaw terasa dengan sikapku
Maaf andainya aku menjauhkan diri dari mu
Maaf andainya aku menyakitimu
Maaf andainya aku bukan seperti dulu
Maaf andainya perbuatanku menyinggungmu .

aku ta berniat melakukan semua itu 
semua yang berlaku atas keadaan yang berlaku
ya, aku terlalu ego tatkala masa masa itu dihadapanku
dan kulalui dengan indah tanpa memikirkan 
sahabat yang akan selalu ada tatkala kuperlukan

argghhh , awak, sy mnta maaf k
rasanye macam kita da terlalu jao 
ye, jao jarak juge jao hati 
tapi sy ta berniat . ta berniat 
ulang lagi sekali ni, ta berniat langsung !

Maaf kalaw buad awk pk yang sy dah lupekan awk 
TIDAK ! tidak sama sekali 
nak wish Selamat berpuasa pon ta terkeluar
Btw, Selamat berpuasa awk .
Nanti kte raye same ok ?
aduhh susanya nak berdepan dengan awak nt 
kalaw awk bace ni , awk wat2 tataw jela ye 

I MISS YOU . IM SORRY FRIEND !



2 berkata-kata:

Misz Nhh_1488 said...

dedicated to whom?

Misz Nhh_1488 said...
This comment has been removed by the author.
SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI