Tuesday, July 26, 2011

ulangtahun

26 Julai 2011
ulangtahun ke 2 .
Setelah melalui beberapa ujian dan permainan yang
ingin menjatuhkan hubungan kami , akhirnya sampai juga di tarikh ini .
Tarikh yang aku dan dia tunggu2 untuk membuktikan bahawa cinta dan kasih sayang kami akan tetap utuh .

Masih ku ingat lagi , seseorang pernah cakap kat akuu
"" kalaw hubungan korg lebih tahan lame daripada hubungan aku n dia dulu , aku respek laa "" (org dengki)
Then sekarang aku amat berharap yang dia tahu dan akhirnya akan merespek ktorg . haha

Dua tahun bukan jangka masa yang kejap untuk melalui segalanya . Dua tahun juga bukan masa yang lame untuk belajar mnyayanginya .

THANXS FOR EVERYTHING hun.
Hope our Relationship will Last 4ever .

He is mine !


wlaupon Fb ta engatkan , aku tetap akn engat ! 


ILOVEYOU,
aeenDD

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI