Tuesday, June 14, 2011

Sebulan jugak !

Hellloooooooooooooo . Ding dongg~~
Hadoi salah pintu pulak . errk . haha .
 OK ! GENAP ! genap sebulan aku biarkan blog Curhat ku ini kesepian
Naseb kaw lahh blog . Tuan kaw ni emang tade mood nak update .

Agak terharu lah bile ade fren2 yang tanye bilakah post baru aku akan muncul . haha
ntah lah . Sebenarnye terlalu banyak Curahan hati yang ingin ku curahkan .
HAHA . Tapi apakan daye , biarlah ianya berlalu dimakan masa tanpa perlu aku kongsikan pada yang ta perlu .
Nak share story2 menarik pon memang tade mood .

Report ouh report .
Aha LI aku pon da lame abes , report aku masih merangkak lagi .
Hah ! sape nk tolong ? diri sendiri jugakk kan.
Yes ! merindui penang tapi tapi pasti lebih banyak cabaran ku disana utk tempoh setahun akan datang
semoga aku lebih kuat !


1 berkata-kata:

Ibnu Faizal's said...

thanks 4 help me my sweet corn!!!!! love u muah

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI