Sunday, May 8, 2011

kerinduan vs kemalasan

Ehem2 !
Agak-agak ade tak yg rindukan tulisan and cerita aku ??
HAHA . perasan lebih lah aku .
Lame perasaan ni terbuku . akhirnya hari ni aku muntah kan kat cni .
rindu nak berbloging, nak share my story kat korg sume .
Tapi tapi tapi masalahnya aku mmg malas nk update .
sebab tuh tajuknye kerinduan vs kemalasan . ahaha

Lately, follower semakin bertambah walaopon belom mencecah ratusan kn kn
mekaseh ye awak awak .
sebenarnye , mule2 blog ni ditubuhkan bertujuan hanyalah coretan untuk dibaca semula
oleh diri sendiri dan orang2 tertentu .
Tapi mungkin tak sewajarnya aku bertindak demikian.
Dah nama pon laman sosial . haha

Banyak jugak Curhat yang aku perlu curhat kan tapi
macam ta perlu jek sbb ini berkenaan pasal hati dan perasaan orang kn
Let bygne be bygone lah Aeen !
Alhamdulillah lah Allah telah kurniakan aku sifat pemaaf dan kesabaran yang maksima .
So biarkan yang berlalu tu terus berlalu dibawa angin ...... bla bla bla

1 berkata-kata:

Unknown said...

Sometimes

Ada perkara kita boleh kongsikan..

Dan ada juga kita kena simpan dalam hati..

;)

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI