Saturday, March 26, 2011

Macam-macam .

Assalamualaikum . .

Sirius malas berbloging sekarang . Ntah la . Kadang- kadang kte ta boley nak cerita every single second ape yg berlaku kat kite . Alhamdullilah , selepas seminggu neh berdepan dengan sakit yang semacam pelik tuh, sekaang aku da sihat semula . Da boleh menjadi ganas semula . haha .

Mungkin orang-orang yang tertentu je dapat rasa ape yang aku rasa . Setengah yang lain hanya mengejek tatkala aku merengek kesakitan . OMG . tuhan lebih tahu . Memang tade la seteruk sakit jantung ataw ape , tapi tyme tuh kte da boley tawu , sape yang betul2 ambil prihatin terhadap diri kte . TQVM .Bayangkan jela , kalaw selama ni korg boleh geleng2 kepala sesuka hati . Tiba2 leher korg jem macam tuh jea kn ? ta boleh tengok kiri kanan, ta boleh baring , ta boleh angkat barang . And cubalah bayangkan kepala yang korg junjung selama neh korg da ta larat nak bawak . rase nak cabut tinggal tepi dulu. Ouhhh . semua urat terhenty dicitu . Attention ! Bukan nak minta simpati tapi ingin berkongsi . Thats all .

Aku ta pasti sebab ape . Doc just mention yang tekak aku kena jangkitan kuman and aku demam panas . Tapi walau sehari pon aku ta amek mc disebabkan lecturer nak dtg observe aku tempoh hari , tambah2 lagi dengan keje yang banyak . Tapi aku kuatkn badan aku yg ta saket neh (saket aku dr leher ke atas je ) haha .

Hati bertambah sakit bile ade je yang terlebih nak buli aku kat office tuh . HOI ! kaw engat kaw beso , eh bukan beso , GEMUK mcm ****** tuh aku takod ? aiisshh sape ta takot , kang penyek aku . Berpade laa wey kalaw nak buli aku . elehh kaw takod kan aku lebih dari kaw kan kan ? relax lah der , ak takan lebih punye dari kaw . bertenang . Tapi tolong lah jangan kacau ketenteraman aku okayy . HUH !

P/s : Aku rase tertekan bile tengok muke kaw ari2 tahu tak ??

3 berkata-kata:

shuhadah azhar said...

sabar je tau..pasni jga kesihtn elok2...

pasl insan trsebut,just ignore je lar k..wat dy x wujd je kat tmpt kau ue ea..

Misz Nhh_1488 said...

if i were u...i feel want to cry...rasa nak ngs depan die ckp kat die yg die sgt membeban kan...haha

Cik Gojes said...

adah : mekaseh syg . i will protect maself ! hehe

ana : da nanges da . tp belakang dye la . haha

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI