Thursday, January 12, 2012

kini aku SENIOR

Assalamualaikum and helloooo .
haha . lame tak berblog . sanagt bz dengan kehidupan di penang tercenta ni .
Yeahh now im SENIORR 
Jejak juga ke semester ke enam iaitu semester terakhir aku untuk diploma ni . InsyaAllah .

So far semester enam okay . Tapi sejak dua menjak ni aku jadi sangat pening dengan plan 'meneroka pemarasan global : SABAH' . hmm
satu satu masalah datang . banyak duit nak kena guna sem ni . Dengan projek lagi . buntu pulak aku . May Allah bless me . Amin

What ever it is , aku mesty kene habiskan sisa2 hidup di Pulau Mutiara ni dengan penuh kejayaan . hehe . Aminn . Aku sumpah , aku takkan dapat lupakan Pulau Mutiara ni walaupun umur aku da 40 tahun kelak . i <3 Penang .

'Research'

Kami colourful yang comel

We are cgadys

Ada ta gaye Best Student ? kihkih

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI