Friday, January 20, 2012

HOLIDAY : Genting Highland ♥


Hello 
ULTIMET PSP



Sejukkk Gilaaa kat sini + Hujan :)

Da seminggu da berlalu . Percutian bagaikan mimpi indah . ceh . ayat serupa novel . Minggu lepas , sang boyfie tiba-tiba je ajak ke Genting . " Jom pegi Genting malam ni " . eh ingatkan tipu-tipu sebab sebelum ni kata nak pegi Cameron , tup2 ajak pegi Genting pulak . 

Rupa-rupanya under Ultimate Grup JKM . aku pun kurang nak tawu itu grup ape sebenarnyaa . opss . Tapi yang aku nampak ramai geng2 MPP JKM dulu . Nasib laa baik kan , kalaw tidak memang tak kenal dengan sape aku akan pegi .

 Dengan ongkos yang reasonable, aku pun setuju . Memandangkan kepergian aku ke Genting ini adalah selepas 20 tahun yang lalu . Ade ke patut mase umur 1 tahun mak da bawak aku pegi Genting tuh ? memang aku ta engat pape laa .  

Btw, its an awesomeeee trip . Even ade benda yang buat spoil di akhir trip tu , im really appreciate that super sweet memorable moments   .
 Im sorry and thanks alott Faizal .

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI