Sunday, March 13, 2011

bla bla . .

Dengan baju kurung , tudung warna merah , blusher ckit , lip ice skit . flat shoes . ok ckup !

HAHA . okeh , aku baru je balik daripada kenduri kawen . macam biasa . rutin bile menjelangnye musim cuti sekolah ney . Salah sorang senior aku tyme kat sekola menengah dulu . Sangatsangat cantek lahh awak pengantin :) . Baju tema pink uuww . ayu jek . oke la tuh . seri pengantin terserlah dctu .

Hmm lately seriously asyikly nakly marahly . huh ! ntah . nak kate ade prob , rase2nye semua going smoothly dalam hdup aku . emm mood ta baik salu je muncul sejak2 ney . balonn dengan abang2 aku , aku marah ! grr~

nak peod ke ? bahaha . ntah lah . kadang2 tengah on9 febbiie pon ade rase nak hentak lappy ni ke lantai . haiiyaaa , syaitoonirojimmm punye pasal lah ni . suke sangat kan kaw tengok orang marah ! dasar syaitan ! nauzubuillah .

huh ! da start nak marah ni . k laaa . continue then .

p/s : You, tax care taw , rest sampai sehatt . tamao lasak2 . i'll mish u . grr~

2 berkata-kata:

shuhadah azhar said...

wow..chill aenn..jgn mara2 ok!!!

Unknown said...

sayang...tunjuk la pic kmu pkai merah2 tu..wakakakaka

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI