Friday, December 31, 2010

ditanda

Dengan bangganya aku nak menjawab soaalan yang telah ditanda oleh fizashafi untuk aku.. 
penah laa terjeling blog orang lain yg bese wat mcm ni..tag then jawab..
MARI !


-Apakah status anda 
single but NOT AVAILABLE.. oredy taken bak kate omputih..


-Ceritakan tentang diri anda..
1) Aeen Danny.. and fyi Danny bukan ma boyfie ok..itu nama gleme untuk ayah ak, Mr.Ardani..
2) gojes stand for gorgeous! haha..just a cute nickname :p  
3) bisness student at PSP..
4) tanah tumpah darah Muar, Johor.
5) Mix Indonesian :)
6) prinsip : wat goes around comes around !


-Ceritakan tentang Blog anda..
Curhat ni dbina berlandaskan keinginan untuk berkongsi rasa hati..curhat adlh shortform bg curahan hati..then ape yang aku rase,, aku akan tulis..
simple ! and it is ALL about Mee ! :)
kalaw org lain nak blog mereka ade ramai follower, Bagi aku tidak ! cukuplah sekadar follower yg betul2 mem"follow" ak..haha
tp kalaw nak follow, bsr tapak tgn, stadium bkt jalil aku tadahkan..

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?

 Blog adalah medan perkongsian idea+pengalaman+perasaan..

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

Berbloglah anda sebelum di blockkan ! HAHA :)

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

unik ?? haha.. soalan itu mungkin tidak sesuai ditanyakan kepada ak kerana MATA anda yang MELIHAT..JIWA anda yang MENILAI..
CUMA ! yang istimewa adlh hanya disini anda akan mngenali ku scara tdk lgsg :)

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

sampai anda masih mahu membacanya dan sampai ak masih larat menulisnya.. impian ?? semoga kewujudan blog dpt menambahkan jaringan sosial antara kita plus mncapai thp berkongsi cerita sampai gelong :p


p/s :: jawapan aku sume tanak skema plak en ? watever !!

0 berkata-kata:

SELAMAT DATANG KE BLOG CURHAT ! SEMUA YANG TERTULI